Director Procurement
Introductie
Binnen de zorg en welzijn
Functie
– coacht medewerkers, delegeert verantwoordelijkheden en stuurt op resultaten en ontwikkeling;
– bevordert en bewaakt de kwaliteit van de werkzaamheden;
– zorgdragen voor ontwikkeling en overdracht van kennis en ervaring door het stimuleren van de eigen verantwoordelijkheid;
– zorgt voor de uitvoering van het vastgestelde organisatie-, personeels- en opleidingsbeleid en zorgt voor de kwantitatieve en kwalitatieve personele bezetting;
– draagt zorg voor een adequate communicatie- en overlegstructuur;
– initieert en begeleidt veranderingsprocessen binnen het verantwoordelijkheidsgebied.
– draagt zorg voor de kwaliteit van de dienstverlening, het bewaken van de doelstellingen en bijsturen waar nodig;
– draagt zorg voor processen waarbij gastvrijheid en een gastvrije uitstraling en omgeving centraal staan;
– draagt verantwoordelijk voor het vastgoedbeheer en voor het centrale magazijn en distributie;
– stelt de bewaking inzake de standaardisatie van het goederenpakket vast;
– signaleert in- en externe (markt)ontwikkelingen met betrekking tot verbetering en innovatie van bedrijfsvoering processen en vertaalt deze naar nieuwe werkprocessen en/of samenwerkingsvormen;
– onderhoudt relevante externe contacten en samenwerkingsverbanden ten behoeve van het verantwoordelijkheidsgebied waarbij de organisatie wordt vertegenwoordigd;
– initieert en leidt (organisatie brede) projecten en/of veranderingsprocessen binnen de organisatie.
Functie-eisen
Een relevante academische opleiding (logistiek, inkoop of economie) is vereist aangevuld met een opleiding op het gebied van management en de opleiding op inkoopgebied Nevi I en II. Daarnaast is meerdere jaren ervaring binnen het vakgebied en met leidinggeven nodig. Bedrijfskundig inzicht en kennis van zorgorganisaties zijn nodig. Ontwikkelingen binnen en de markt worden gevolgd en vertaald naar nieuwe beleidsvoorstellen voor het verantwoordelijkheidsgebied.
Inlichtingen
#666