Head Medisch Contact Center
Introductie
Onze opdrachtgever is een toonaangevende commerciële dienstverlener in een dynamische en maatschappelijk relevante sector. Met landelijke dekking en regionale teams door heel Nederland levert de organisatie hoogwaardige dienstverlening aan zowel B2B- als B2C-klanten. Vanuit het hoofdkantoor in de regio Utrecht wordt actief gestuurd op innovatie, klantgerichtheid en groei.
Organisatie
Als Algemeen Manager ben je integraal verantwoordelijk voor het aansturen en door ontwikkelen van een grootschalige, operationele organisatie. Je geeft leiding aan circa 300 medewerkers (indirect), verdeeld over meerdere locaties en regio’s. Daarbij werk je nauw samen met Teamleads en andere afdelingen binnen het senior managementteam.
Je combineert visie met daadkracht en zorgt voor een efficiënte, klantgerichte en toekomstbestendige operatie en bijbehorende processen. Je stuurt op resultaat, stimuleert samenwerking en weet processen, systemen en mensen optimaal met elkaar te verbinden. Bovendien ben je een belangrijke schakel in het signaleren en benutten van commerciële kansen, zowel binnen als buiten de bestaande dienstverlening.
Functie
• Leidinggeven aan het landelijk opererende team en de daarbij behorende Teamleads.
• Ontwikkelen van een heldere strategie en vertalen naar een uitvoerbare road-map.
• Verantwoordelijk voor het realiseren van operationele doelstellingen op het gebied van performance, klanttevredenheid en efficiency.
• Optimaliseren van interne processen, capaciteitsplanning en digitalisering.
• Coördineren van systeemintegraties en continue verbetering van de IT- en datastructuur.
• Bouwen aan een sterke organisatiecultuur waarin klantgerichtheid, eigenaarschap en samenwerking centraal staan.
• Actief bijdragen aan commerciële groei door het verkennen en benutten van nieuwe marktkansen.
• Voorbereiden van de organisatie op het leveren van diensten aan externe opdrachtgevers.
Functie-eisen
• Afgeronde HBO- of WO-opleiding.
• Minimaal 8-10 jaar ervaring in een eindverantwoordelijke managementrol binnen een operationele en/of commerciële context.
• Aantoonbare ervaring met organisatieontwikkeling, verandertrajecten en het optimaliseren van grootschalige operaties.
• Strategisch sterk, maar ook hands-on wanneer nodig.
• Uitstekende leiderschapskwaliteiten en ervaring met het aansturen van (middel)grote teams.
• Commercieel inzicht en in staat om kansen om te zetten in concrete resultaten.
• Analytisch, datagedreven en besluitvaardig.
• Bereid om te reizen binnen Nederland.
Inlichtingen
#1029